söndag, november 09, 2008

Bilder på smått och gott!

För er som eventuellt är intresserade så kommer det några bilder från mitt nya hem...


Mitt gamla symaskinsbord har fått ny färg på skivan. Förr var den laserad men nu blev den vit. Passade mycket bättre in där den skall stå!


Mitt fynd som jag älskar! Denna bokhylla var inredning i en presentaffär här på bygden. När dom alldeles nyss skulle lägga ner så fick jag köpa denna för halva priset endast 1750 kr!!


Väggen mellan smutten in från vardagsrummet till badrummet (tv) och sovrummet (th) skall bli klädd med stenar. Skall försöka göra detta någon dag när tiden räcker till!


På Deignbolaget hittade jag en fräck skylt till toadörren...


Mina vardagsrumsgardiner.....


En liten farsdags bukett från tjejerna..... + paket (skinnhandskar bla) och lotter (med lite vinst på )!

Nu börjar ni väl bli trötta på mina bilder så jag skall inte lägga in mera i dag.....
Ha det så gott!


Inga kommentarer: