tisdag, november 25, 2008

Den jävla cancern.......

Jag brukar inte svära (är uppfostrad av föräldrar som aldrig svor och man kan faktiskt klara sig bra utan det språket, vilket många inte tror), men nu är jag riktigt lessen och förbannad!
Har inom loppet av fyra veckor fått tre dystra besked angående cancer. Först var det min barndomskompis pappa som fick lungcancer och dog den 27 oktober. I går fick jag reda på att min älskade svägerskas pappa har fått cancer i halsen och i dag läste jag en dödsannons i GP om att min gamla chef gått bort i cancer!
Jag tror jag blir tokig! Alla människor drabbas av denna helvetessjukdom och det verkar värre än någonsin tycker jag.
Man börjar ju undra när det är dags för en själv..... Frågan verkar ju inte vara OM man skall få det utan snarare NÄR man skall få det!
Jag håller alla mina tummar och tår för min svägerskas pappa som jag innerligt hoppas blir frisk från den jävla idioten...


Inga kommentarer: