torsdag, januari 08, 2009

Jag ser det snöar...


Min underbara lilla (s)katt!

DET SNÖAR!

Första snön denna vinter! Det har tillockmed kommit några centimeter. Annars brukar det ju bra vara lite fjun. Inte för att det brukar ligga länge men ändå..... Kul för barnen i alla fall!

Sitter och väntar på plattsättaren som skall fortsätta med vår stenvägg. Den kommer att bli skitsnygg men är ett rent helvete att sätta upp! Det var plattsättarens ord och jag håller med. Den är inte rolig att foga. Det tar tid och är superpilligt. Men skit samma, upp skall den!

Är ledig i dag. Skönt!

Måste ringa bilverkstaden och få min bil fixad. Spindelleden höger fram skall bytas men det är nog lika bra att ta vänster också när vi ändå håller på. Undrar om bilen startar nu när den stått hela julen.....

Kakan startar på måndag i Halmstad och jag hoppas det går bättre då än vad det gjorde i min dröm i natt. Vill inte ens berätta om den för den var så hemsk. Fattar inte vad jag fick den ifrån....

Undrar om dom kommer i dag och sätter in vår nya luftvärmare eller vad det nu heter. Dom skulle komma i slutet av veckan . Det skall bli skönt att få det lite varmare i köket och lillskruttens rum. Har ju tagit bort elementen i den gamla delen och i den nya har vi golvvärme så där är det så varmt och skönt så...

Nu hör jag plattsättaren så jag får väl ta och sätta på en kanna kaffe till honom.

Kram Ann-Louise

Inga kommentarer: