söndag, januari 18, 2009

Öh! God morgon eller något liknande....


Vaknade kl 08.13 av ett surr i mobilen. Öppnade meddelandet och blev genast jätteglad "Det är morgonfodrat. Kram kram"

Yes! Linda hade fodrat hästarna. Bara att dra täcket över huvudet igen och sova ännu mera skönhetssömn. Visserligen skall hästarna ut också men kände att det fick bli lite senare i dag. Dom kommer alltid ut så tidigt annars så lite senare i dag skadar inte...

Talar inte om när jag vaknade sedan men nu har jag i alla fall ätit en god frukost med stekt ägg på mackan...

Till min andra stora glädje denna morgon ringde min pärla Linda och sa att hästarna var ute........... Vad skulle jag göra utan dig Linda Tack!

Nu fick jag en slapparemorgon och skall faktiskt sätta mig och scrappa lite. Har hängt på "Bara jag" hos Myamias och skall göra ett kort i veckan med ett speciellt ord. Tre veckor har gått och jag har tre kort att scrappa med orden: kan, längta och nu.

Bara att sätta igång!

So long så länge!

Om ni vill kan ni njuta av min goda frukost

Kram kram

Inga kommentarer: