fredag, februari 20, 2009

Ditten och datten!


Det har varit så mycket nu med sena kvällar och upp tidigt och jobba så jag skall faktiskt gå och lägga mig tidigt i kväll. Tidigt innebär för mig innan tolv då jag är en riktig kvällsmänniska.
I går kväll var vi på Scandinavium. Gothenburg Horse Show har ju börjat och det är ju ett av årets höjdpunkter för oss hästtokiga! Det är torsdag till söndag och vi skall dit igen hela söndagen.
I dag har jag varit på Öppna Förskolan hela dagen med min barngrupp. Vi var ute en bra stund och åkte pulka vid skolan. Alldeles lagom backar för de små barnen. Det var riktigt skönt men efter en stund började tårna frysa. Måste köpa mig ett par riktiga vinterskor. Är för snål för att köpa sådant till mig själv. Gillar inte sådana kläder men måste väl inse att det är nödvändigt. Har kommit på det efter 18 år i barnomsorgen!! Nej, riktigt så allvarligt är det inte!
Nej, nu lockar kudden och en härlig scraptidning som jag lånat av marie/sockergrynet.
I morgon är det Julias dans och sedan IKEA. Skall titta på barstolar, ett smalt vitrinskåp och även köpa ljus.
Må så gott alla vänner!
Kram Ann-Louise

1 kommentar:

Anonym sa...

Å kul att åka till IKEA. Det vill jag me.....