torsdag, mars 26, 2009

Nu blir det V75!!



På lördag blir det spännande! Då startar Skaka Loss (Kakan) i V75 på Jägersro!
Hon går i lopp 7 och har spår 7.
Överallt är hon tippad som vinnare eller tvåa. När våra hästar är tippade så mycket i förväg brukar det gå åt skogen...får väl hoppas att det inte blir så denna gången.
Tyvärr kan jag inte åka med ner (Julia har ju sin älskade dans) men Kent åker ner med två kompisar.


Kakan vinner på Jägersro 17 feb 2009


Kakan vinner sin andra raka seger på Jägersro 3 mars 2009


Starlista till V75 på lördag 28 mars 2009!


Vår älskade Kaka!!

Hu så spännande det blir!! Kakan har ju en tendens till att galoppera om inte allt stämmer för henne. Det hade ju varit tråkigt om hon skulle göra det...
Hjälp gärna till och håll tummar och tår så är ni snälla! Det kanske hjälper!

Kram Ann-Louise

4 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande. Klart vi håller tummarna.
Kram Ita

Anonym sa...

Jag håller tummar och tår!!!

Anonym sa...

Jag håller tummar o tår så hårt jag bara kan, hade ju varit jättekul om allt gick bra :) isåfall har vi haft en riktigt bra månad ;)
Hur går det för Image? allt bra hoppas jag och med övriga.

Nathalie sa...

Hur många hästar har du? :)
Jag är en tjej på 16 år som är jätteintresserad av hästar, har inte ridigt så mycket men vet en hel del ändå :D
Är de fullblod? :)
Jättefin färg på Kaka:D