fredag, juli 31, 2009

En snabbis....

...kommer här innan jag skall träffa Louise i Kungsbacka för att shoppa jeans till henne. Hon har sovit i Falkenberg i natt och sitter på tåget på väg hem. Skall träffa henne kl 14 så därför blir det en snabbis.
Som vanligt när jag inte skrivit på några dagar blir jag efterlyst! Det är jättetrevligt att ni saknar mig så missförstå mig inte.
Har faktiskt inte tillbringat så hemskt mycket tid vid datan sedan vi kom hem från Cypern. Nä jag har legat och solat hela dagarna i stället :) Ha ha! Hur rolig var jag nu då! Solat! Va e det i detta land?? Jag blir snart tokig på detta väder! Har legat en timme och solat på altanen sedan vi kom hem, och vi har varit hemma 1½ v. Hoppas alla som gnällde på värmen som råkade vara i juni är nöjda nu. Fast jag tycker det låter som om dom klagar nu också.... En del blir aldrig nöjda...

Vad händer här då?
Jo, vi har gjort en del kul som tex varit på cirkus. Julia tyckte det va jättekul och det var faktiskt riktigt bra!
I onsdags var vi i Ulricehamn på Lager 157 och trodde vi skulle fynda bärkassar med märkesjeans men ack vad vi bedrog oss. Det var som gubben brukar säga: "RENA SKITEN!" Det var det värsta jag varit med om....fruktansvärda jeans och hemska kläder överhuvudtaget. Har lovat mig att ALDRIG åka dit igen! Vi fick oss en god måltid på vägen upp i alla fall. Alltid något!
I går var Julia på kalas i Djungelrummet på Freeport i Kungsbacka. Under tiden gick jag och gubben och kikade i Freeports affärer. Han skulle övertyga mig om att Freeport ÄR bra vilket jag INTE tycker. Efter 1½ timme hade han INTE övertygat mig trots att jag fyndade ett par Fornarina jeans!

Näpp nu e det dags att möta Louise och Hanna.

Ha det supergott alla vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va roligt att du lever även på bloggen, vågar inte tjata men jag har saknat dig!! vet dock att du lever på FB *ler*. Tyckte inte heller lager 157 va ngt att hänga i granen när vi var där för ngr år sen... & håller med dig om freeport, åker bara dit för att handla shampo och balsam.
Kram Ita