måndag, september 21, 2009

God morgon!

Hej och god morgon alla goa där ute.....hoppas ni sovit gott och känner er redo för en ny vecka!

Gud så hurtig jag låter då! Hade gärna legat kvar i sängen och myst men plikten kallar så det var bara att svänga sina lurviga ur den varma goa sängen och in i duschen. Brr!

Det ser i alla fall ut att bli en fin dag. Trots att klockan inte är så mycket är det ljust och jag tror att det kan bli lite sol i dag....härligt i så fall!

Helgen har varit bra. På lördagen var gubben på travet på Åby och för mig bestod dagen av lite pyssel och feja hemma och på kvällen var det dags för goa grannSofias scrapkalas där jag skulle assistera. Det var tre roliga timmar med 10 tjejer som scrappade för fullt och som sa att det var det ROLIGASTE kalaset dom någonsin varit på!


10 glada scraptjejer med sina fina layouter!

Sent på kvällen hade jag en leverans av skyltar till några goa scrapvänner från Halmstad.  På en kolsvart parkering med knakande skog och mystiska bilar runt oss fick Karin och Therese sina skyltar. Dom undrade nog vart jag lurade dom!!! Ha ha!

Bästaste Lukasen har ju varit och hälsat på också..........han har vuxit en hel del på dessa två veckor som Diana och Christoffer haft honom. Han är en bra bit högre än Wilma och det skall bli spännande att se hur stor han kommer att bli.....


Man måste vila efter att ha gått en match med Julias boll!!

I söndags var jag och "min andra hälft" Linda  i en nyfunnen underbar butik i Frillesås. Åsabo hette den och dom hade sååå underbara saker om man gillar gammalt och nött blandat med nytt.....rekommenderar ett besök där! Bara öppet på söndagar.

Nu kommer snart mina dagbarn och då blir det full rulle så det är väl bäst jag slutar nu...

Ha en kanonbra dag allesammans och tänk på att:

Vänskap är en planta
som kräver trägen vattning!


4 kommentarer:

Karin sa...

Vilka duktiga tjejer!! Men så hade de oxå en duktig lärare. Ja du, vi undrade mycket vad du lurade in oss på ; ) men så nöjda vi är med våra skyltar. Kramar Karin

Anonym sa...

va du hittar mysiga butiker då.... jag vill oxå åka dit =)
Kram Ita

Therese sa...

De tjejerna ser mer än nöjda ut. Stolta som tuppar (hönor). Men med en sån bra lärare kan det inte bli annat. Kram Therese

Anonym sa...

Jag vattnar allt jag orkar, säger Fru Muffinsson!!