tisdag, november 10, 2009

Finaste Louise!

Hittade detta på min älskade dotters blogg...

                ****
Saknaden efter en ängel

I dag för 2 år sen flög världens finaste ängel upp till himlen och lämnade kvar oss andra här nere.

Du lämnade efter dig en underbar dotter som också är min mamma.
Du lämnade efter dig ett fint hus som vi så lyckligt bor i nu.
Du lämnade efter dig så otroligt många och fina minnen.
Jag tillbringade nästan alla dagar av mina 17 år tillsammans med dig men nu får jag istället tillbringa mina dagar tillsammans med en gravsten.
Hade gjort precis vad som helst för att få tillbaks dig ner till oss för vi behöver dig!
2 jobbiga år har nu gått och det känns som igår när mamma berättade det hemska beskedet, mormor är död!


Jag älskar dig från dagen jag föddes tills dagen jag flyger upp till dig!

****
Jag tycker det var så fint skrivet och det berörde mig mycket!

Älskar dig Louise!
ooo xxx

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så fint!! Jag sitter här med vattniga ögon...
Kram <3 Ita

hemma hos lilla mej sa...

Vad vackert skrivet.Sitter oxå här med tårat på kinderan.Ja det var fint.Kramizar~~~~RITA~~~~~.

Bittan sa...

Så vackert så man får tårar i ögonen!! Kramar Bittan

VARDAGSLYCKA sa...

Mina ögon tåras o jag får en klump i halsen.... :(
Underbart fint skrivet... tänk att det är DU som uppfostrat henne o fått henne att kunna tänka så fina tankar o skriva ner dom också!!
Det är få förunnat o kunna ha den förmågan!
Förstår att du är en STOLT mamma - fortsätt med det!
Kramar i masssor i er saknad o hjärtesorg...från mig!
/Lisette

www.vardagslycka-lisette.blogspot.com

Blåbärs och smultronstället sa...

Så vackert skrivet, med tårar i ögonen läste jag detta.
Jag saknar min pappa, fast det är 16 år sedan...
Ta hand om er!
Kram Susanne