torsdag, november 05, 2009

Valpvakt!

Nu är jag helt slut!
Har haft lilla Lukas här sedan i går eftermiddag. Han har sovit här för första gången. Det gick jättebra men jag sover alltid dåligt när det är något som inte är sig likt. Löjligt för Lukas sov jättebra hela natten vid mina fötter.



Nu har Diana och Christoffer  varit och hämtat honom och vi är lite trötta. Det är som att ha en liten bebis i huset. =)
Wilma ligger helt utslagen nu. Hon älskar verkligen Lukas men är nog ganska glad att han åkt nu så hon kan få ha sina öron i fred. Han älskar nämnligen att tugga på hennes öron...



Har precis varit och postat en skylt som skulle till Piteå på 50 årsfest. Visar inte den här ännu då jag inte vet om dom i Piteå går in här. Lite synd om födelsedagsbarnet ser den i förskott.


Denna fina bukett fick jag av min älskade man förra veckan på vår 21 åriga bröllopsdag! Den står fortfarande lika fint i vartdagsrummet! Tack älskling!

Ha en fortsatt härlig torsdag alla vänner både kända och okända!


4 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha, jag förstår Wilma, det är ett evigt tuggande i början.... inte alltid lika charmigt. Jag måste bara få träffa denna lilla sötnos =).
Kram Ita

Gizmo sa...

Vilken underbart vacker bukett!
Jag är nyfiken på vad Lukas är för ras? Kram Anne.

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ÅÅ så söta!! japp de är ju som bebisar!!lika så busiga o krävande!!

GRATTS till era 21 årgifta!! Det var inte dligt,,vi firade 19 år tilsammans förra veckan, men bara vart gifta i snart 5 ;)

Kram o trevlig helg Millan ♥

carro sa...

Så klart jag tycker massa om dej med :)