fredag, januari 22, 2010

Zzzzz!

Hade tänkt skriva ett litet inlägg innan läggdags men jag är så trött nu och längtar efter min varma goa säng, som förvisso redan är upptagen av en varm och go liten tjej!
Jag kryper så gärna ner till henne och snusar henne i håret lite. Riktigt samma ömhet får inte jag av henne för när hon sover kan allt hända. Får man inte en armbåge i magen, en spark eller en örfil så skall man vara glad! Den bruden kan allt när hon sover!  :)  



Efter en heldag på förskolan med sorlet av 24 barn och 4 vuxna blir man lite trött i knoppen!
Nu knackar John Blund mig på axeln och säger att jag skall skynda mig......bäst att lyda!! 

Vi hörs i morgon!  

Kram Ann-Louise 

4 kommentarer:

ItaPita sa...

Hoppas du sov gott!
Kram

Susanne sa...

Hoppas att du fick mitt tips om Märkboken på tradera..Finna många olika..Ha en go lördag..Kram Susanne

hemma hos lilla mej sa...

Hoppas att du har sovit gott!!!!!Ha nu en skön och härlig lördag .Varmkram Rita ♥

VARDAGSLYCKA sa...

MysPysigt o krypa ner i en varm säng till en såå go tjej :))
Förstår precis det där med armbågar o dyl *fniss* :)

Sorlet på dagiset kan jag helt förstå - jag har jobbat som barnskötare på dagis 1994-2000 så jag VET hur TRÖTT man kan va i skallen!!!! :))

Hoppas Du fått sova gott o haft en finfin lördag, vännen min!

Varm kram Lisette