söndag, februari 28, 2010

Tävlingen är avgjord!

Nu har Julia dragit en vinnare i min tävling!
Det var många som ville vara med och det tackar jag allra ödmjukast för!!

Vinnaren är.....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
nyfikna????? :)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
* okej då...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
CHRISTINE (tyvärr utan blogg)
GRATTIS Christine!! Jag vet ju redan var du bor så du behöver inte maila dina uppgifter :)

Tack alla som varit med!
Det kommer en tävling till i maj då Snor och Glamour fyller två år! Håll utkik!!

2 kommentarer:

Bodil sa...

Grattis till Christine!! Och jag återkommer när du har din nästa tävling - ja självklart kommer jag att följa din blogg dessförinnan också!!!
Kram Bodil

Christine sa...

Tusen tack - vad roligt att vinna din tävling!! Tur att jag tog mitt förnuft till fånga och skickade dig ett jag-vill-vara-med-mail ;-)
Bra draget Julia!!

Kram Christine