fredag, februari 26, 2010

Vi har ett resultat.....

Äntligen har jag lyckats samla ihop familjen och knäppa på koncentrationsknappen så vi har fått ett resultat i min utmaning!!
Det var mycket jämt och till slut var det dött lopp mellan två stycken. Då var det antalet högst poäng som avgjorde.

Och vinnare är.....

  *
  *
  *
  *
  *
...trumvirvel...
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
   ...spännande...
 
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *

  hi hi det här var kul!!!! ;)

  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  *
  nu kommer det...

1:a pris går till
 
KARIN med hennes fina layout "en liten ny" som vinner en skylt med valfri text

och

2:a pris går till

MARJA/Miss Deerest med hennes fina layout "sharing" som vinner ett dofthjärta med valfri text

Stort GRATTIS till er och här kommer alla bidrag helt utan rangordning:



Sofia 10 år






Ett stort tack till er som var med i min utmaning! TACK!! Jag önskar verkligen att alla kunde vinna men är det tävling så är det...

Jag har haft jättekul! Hoppas ni haft det också!
Kram Ann-Louise

4 kommentarer:

Karin sa...

Tackar tackar, vad glad jag blir! Vilken härlig lördagsmorgon detta blev!!!! Nu ska jag bara komma på vilken text.....hmmmm.
Kramar Karin

Marja Seidemo sa...

Åh, vad skojigt! Får fundera på valfri text...pöss o kram

Bodil sa...

Grattis till vinnarna!!!! Fantastiskt fina layouter båda två.
Ser fram mot nästa utmaning.
Ha en skön helg!
Kram Bodil

ItaPita sa...

Grattis Karin & Marja!!!
Kram till dig vännen!!!
JA jag ksn på onsdag eller när e du ledig???
Kram ifen