lördag, mars 20, 2010

Oj, oj, oj......

........vilka VÅRKÄNSLOR jag har i dag! Solen skiner och det är 8,3 PLUS!! Hörde ni?? 8,3 PLUS!!!
Det är helt fantastiskt!

Efter en tur på återvinningen kunde jag inte motstå grannhuset som är vår lilla lokala trädgårdshandel! Jag hann inte komma innanför dörren förrän jag blev alldeles salig! Där var hur mycket underbara vårblommor som helst! Påskliljorna och penséerna riktigt ropade på mig.!! Naturligtvis fick jag med mig en del hem! Någon som trodde något annat??!! :)

Titta vad ljuvligt!.....


Åååå jag blir alldeles upprymd!!
Sol och blommor! Kan det bli bättre??!!

Pussåkram!

3 kommentarer:

VARDAGSLYCKA sa...

Ja håller med dig!
Det är sååå underbart med alla dessa VÅR blommor!
Jag har också en Plantskola i närheten (2 km bort) där har jag handlat två ggr redan i vår :)
Imorgon ska jag plantera på våra grindstolpar vid gästentreégrinden i stora zink krukor - sen har vi 40m grusgång upp till vårt hus!

Ha det så himla gott o NJUUUT min vän!

Kramar - masssor :))

Bodil sa...

Alldeles, alldeles underbart!!!!
Kram Bodil

Anonym sa...

Ja visst är det undrbart när vårblommorna börjar komma och nu har ju faktiskt snön smält bort en hel del. Trodde inte alls det skulle gå så fort! Härligt!

kram Anette