söndag, augusti 22, 2010

Söndag!

I dag är det söndag vilket innebär att jag är ledig och kan sitta och kika in i söndagsbilagan hos Allt om Scrap hela dagen!! :)

Riktigt så enkelt och lyxigt är det kanske inte för även en söndag har ju lite plikter, men ta er gärna en liten stund och kika in på all inspiration som finns där i dag.

Här ser ni min tolkning i färgutmaningen rött och blått...


"Att scrappa efter färgutmaningar är roligt. Dessvärre svårt när färgerna rör sig om rött och blått! Inte mina färger precis men när jag fick detta kort på min scrappande dotter Julia kände jag direkt att här kunde jag anta denna färgutmaning! Det är så en utmaning skall vara. Först lite klurig och sedan en skön känsla när den är avklarad!"

Önskar er alla en härlig söndag!
Förresten, tack alla som önskat mig och Julia en god natt efter vårt hemska uppvaknande i fredags!
Se inlägget här så förstår du vad jag pratar om.....huamej!

KRAM!

7 kommentarer:

Hoffmans Design sa...

Inte visste jag att du har skaffat dej ett nytt hus djur. Fast jag föredrar Hundar
Kram

Aase sa...

Jätte fin din layout ;)
Kram

carro sa...

Haha, vi överlevde faktiskt bilturen, men den var inte rolig ;) kram

Karin sa...

Vilken underbar layout! =) En riktig sötnos på fotot!
kramK.

Sanna F sa...

Din layout är underbart fin!!!! KRAM

Maria sa...

Vilken underbar layout!! Gillar speciellt det veckade pappret(?) runt om, så läckert!

Chris_P sa...

Snyggt snyggt!! Härliga färger!