lördag, september 18, 2010

Hallen...

Välkommen in i min hall!
Ni har ju fått se bilder på vår nya toa och då måste jag ju även visa er vår nya hall. Det är lite småsaker kvar såsom eluttag, målning och förstås spegeldörrar till garderoben. Vi är helnöjda och här ser ni resultatet från en del av hallen. Till höger om dörren ska det komma spegeldörrar och det får ni se kort på när det är klart...

I dag har det kommit upp dörrfoder som ska målas i morgon.

Gillar min lilla bänk där jag klätt dynan med fuskfårskinn.

Två hyllor med....

...tänkvärda ord!

Kompassen i golvet är min favorit! Så som jag kämpade för att hitta den så är jag glad att det blev bra!

Nu har jag en nattsuddare som sitter och killar mig på ryggen så jag nästan somnar men jag tror att det är hög tid att Julia somnar så vi säger natti natti och sov gott!

I morgon ska vi rösta och sedan äta middag med Diana och Christoffer. Mysigt!

Kraaaaaaam!

5 kommentarer:

ItaPita sa...

Det blev verkligen jätte bra!! Så stor skillnad än innan ;) träffas snart va?? Kolla din mail senare idag. Kram

Aase sa...

Vad fint det blivit, gillar kompassen den var läcker ;)
Nu ska jag gå och rösta sedan träna :) Kramkram Aase

Ingela sa...

Det var verkligen jättefint! Gillar stilen och det vita ihop med grått och svart. Helt i min smak.
Nu blir jag också sugen på att fixa hemma när du visar så fina bilder från ert hem.
Nu är det dags att gå och rösta.

Lena sa...

Men oj vad fint! Det ser ju ut som det är hämtat ur en inredningstidning. Underbart snyggt! Du är bra på inredning du ;)

Kajsa sa...

så fint.. en sån kompass har jag tänkt taturera in på ryggen när jag har nått ett mål..=) så den gillar jag skarpt... mkt fin och inbjudande hall.=)