torsdag, september 09, 2010

Tack gulliga Eleonore!

Titta här vad jag fick av min underbara härliga vän Eleonore när jag hade scrapträff i lördags! Jag blev såååå glad!! Ett underbart svart litet fotoalbum (vad jag ska ha det till återkommer jag med lite längre fram i höst), en söt liten ask med etiketter i som Eleonore gjort själv, ett hjärta till min alldeles nya QuicKutz som Eleonore också hade med sig. Den ska jag betala henne om hon någon gång kan komma på hur mycket hon ska ha! *blink blink Eleonore*!!

Inte nog med detta...hon hade med sig Photoshop Elements till mig också! Ååå vad jag älskar henne!!! Hi hi!


Tusen tack för de fina presenterna! Tror jag ska ha en träff till snart! Hi hi!

I dag när jag inte jobbar och är hemma för att kurera mig passade det väldigt bra med att sitta och pilla lite med Photoshop Elements.
Så nu vet ni vad jag gör en stund!
KRAM hela dan! ♥

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar vän du har.Bara så go&gullig.Vad skönt med spa och sedan lite roliga pysselgrejer.Ha en fin dag kram Rita ♥

Anette sa...

Kan man få låna din underbara vän tror du?? Om jag har en liten scrapträff här kanske hon kommer?? :)
Hm, jag kanske ska börja scrappa först, eller det kanske räcker med att vara värdinna!? *ler*

Eleonore sa...

Men oj nu blir jag generad här ;)

Tack själv vännen, men det är inte lätt att veta vad man vill ha betalt för vissa saker.
Jag brukar säga att det räcker med ett leende :D

Ha det underbart vännen min ♥

Anonym sa...

Hej vännen!

Massor med vackert du har skapat sen sist jag kikade förbi! =)Tänkte lägga upp en fantastiskt läckert recept på en härlig fredagsmiddag i min nya blogg med oxfilé. I pysselbloggen tänkte jag lägga upp lite nya alster så kika gärna förbi där oxå så skulle jag bli glad! =) Inte nog med det så vill jag berätta att dina vingar är just nu ute på en "flygtur" haha! ;) Nu var jag väl rolig! Dom är alltså på väg hem til dig, men det kanske jag redan ´har berättat, är ju som sagt lite vimsig! ;)

Ha en trevlig helg, kramar Ulrica

ItaPita sa...

Ja en riktigt snäll vän du har där, nästan lika bra som jaf hi hi hi. Hon verkar riktigt trevlig.
Kram hoppas du mår bättre