fredag, september 24, 2010

Scrap, Frölunda,Tara och God natt!

Tänkte skriva några rader innan jag intar min skönhetssömn inför morgondagens äventyr. Ska till Mölnlycke på Rekordträffen med Eléonore och hennes mamma Elisabeth. Dit kommer även Aase och Kajsa. Det ska bli jättekul att träffa dom igen och jag ser fram emot en rolig kreativ dag!

Resten av familjen ska gå på hockey i morgon och heja på Frölunda! Ja just det, jag måste ta fram Julias Frölundatröja och se om hon fortfarande kan ha den!

På söndag är det äntligen dags att hämta Tara! Julia och Kent har i dag varit och köpt en jättesöt hundkorg som vi hoppas Tara ska gilla. Den kan hon få sova i på dagarna men inte på nätterna för då ska hon ligga i MIN säng! Mmmmm så mysigt!! Ja jag vet att många tycker att det är äckligt men herregud jag skaffar väl inte en hund för att inte ha den hos mig. Inte har jag lagt mina barn i en korg på golvet inte....... :)

Nu ska jag skriva ut några kort och sedan är det läggdags så jag inte somnar mitt i scrapperiet i morgon.

Måste passa på att påminna er om att kika in hos Allt om Scrap på söndag. Det kommer nog en riktig bra söndagsbilaga då tror jag! Hm! Undrar vem som gjort den!! Hi hi!

Önskar er den bästa helgen man kan ha!!


Kraaaaaam!

5 kommentarer:

Lena sa...

Önskar dig detsamma vännen! Ha det så roligt på rekordträffen!

ItaPita sa...

Hoppas ni får det underbart.
Jag vet inte.... hundar i säng.... funkar väl när de är små... Men om Myran skulle vara i sängen så skulle jag få lägga mig på golvet... hahaha
Kram <3

Karin sa...

Vilken Helg!!! Bara en massa roligt.
Ja du, vi började med att ligga på madrass brevid Maja på golvet. Nu ligger den lilla vovvsingen i sängen. Mysigt! Tur att hon inte är så stor.... : ) Ha det bra! Kram

Hoffmans Design sa...

Ha så kul i helgen. Du e väl på väg till scrappen redan. Synd att man in te kunde hänga på.
Kraaaam

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilken ljuvlig liten varelse, det är klart att hon skall vara nära i början! Och i framtiden också! min älskling sover gärna intill matte
på natten det är jätte gosigt!
Hoppas ni har haft det trevligt på rekordträffen.

Kramar