torsdag, oktober 21, 2010

Trodde inte våra ögon!

Kl var 10.10 och jag och mina dagbarn stod och gnuggade ögonen. Vi trodde vi såg i syne men det var sant!! Det snöade ute! Årets första snö den 21 okt 2010........ Det var väl en himla tur att den inte stannade..

Hemska flingor utanför köksfönstret...

Här vill jag ju hellre ligga och steka...
(Nej, solstolarna har inte kommit in ännu. Håller på att bygga ut förrådet en liten bit så vi ska få in sommarmöblerna)
Förstår att det snöat på många ställen i dag. Vissa jublar av lycka... Kan väl inte påstå att jag tillhör den kategorin direkt. Men det vet ni ju redan!

Må gott!
Kram!

3 kommentarer:

Therese sa...

Jag håller med dig...inte snö!!!! Jag vill också ha sol och värme. Tur att man är ledig idag, ska och handla idag sen ska jag INTE gå ut mer. Vilekt rusk det är idag också. Ha en härlig helg!

Marie sa...

Jag känner att jag får julstämning!!
Ha en bra helg.
Kram

Jannike sa...

Snö som är så gott:) Alicia hälsar och kramar tillbaka;) Hoppas du har de bra MORMÓR:) Kram på dej