måndag, november 22, 2010

Jag är så glad!

Vet ni?
Jag är så stolt över min älskade Diana så jag kan spricka.
Hon har lyckats få ett jobb trots att hon är gravid i vecka 28!!!! Det är inte dåligt!
Hon fick inte förlängt på sitt jobb i september som servitris när hon berättade att hon var gravid. Då var det bara tack och hej med två veckor kvar till fast anställning! Så kan det gå när man är ärlig i stället för att se om sitt eget hus!
Sedan dess har hon sökt massor av jobb och i fredags var hon och en tjej till på intervju på BR Leksaker i Göteborg. Den andra tjejen var inte gravid men ändå gick jobbet till Diana! Grattis älskling! Att ditt barn får en mamma som jobbar med leksaker är inte illa pinkat! ;)

Vill även säga ett stort TACK till gulliga Angelica som tipsade och la ett gott ord!!! Utan dig inget jobb!

Här är något jag är minst lika stolt över:


Mitt underbara lilla barnbarn i vecka 28!!!!
Längtar så efter dig och undrar vem du är!

Gud vad jag älskar denna magen!

Gå gärna in och kika hos Diana och Christoffer på deras gravidblogg "Tvåtusenälvan"

Massor av kramar Ann-Louise!

2 kommentarer:

Lena sa...

Stort grattis till Diana och vilken härlig mage hon har. Förstår att du är stolt!

Cattis sa...

Grattis säger jag också till Diana! =) Såklart du är stolt!! Va spännande!

Kramar!