fredag, december 10, 2010

Så gulligt!!

Det här tycker jag var jättegulligt!!
När Diana loggade in på facebook i går hade hennes älskade Christoffer skrivit till henne där. Titta här vad sött!!

"Kärlek!
Älskar dig mer en vad ord kan beskriva ! Du förgyller mina dagar , är så glad för att vi ska bli en familj ! Älskar dig genom allt ! Love!

Det värmer gott i en mammas/svärmors hjärta!!!!


Hoppas du inte blir arg på mig nu Christoffer när jag hänger ut dig här men du vet att jag gör det för att jag älskar dig!!! ;)


KRAM!

2 kommentarer:

ÅSA sa...

Åh så romantiskt...Förstår att du blir varm i hjärtat!!! När är det dags...har du börjat förbereda dej på att bli mormor...typ färga håret blått, köpa en blommig klänning i polyester :) Trevlig helg!!!

Anonym sa...

Gud så söta dom är. Vilken lycka!
Önskar er alla massor av lycka till!
Kram Sofia A