torsdag, februari 17, 2011

2 års dag!

I dag den 17 feb firar Snor och Glamour två år hos blogspot.com. På dessa två år har jag haft 25 500 besökare och det tycker jag är helt otroligt och jätteroligt! Jag som är en liten vanlig "tjej" (mormor) som alltid har skrivit dagbok som liten/tonåring har nu bloggen som en slags öppen dagbok. Öppen för vem som helst att läsa och kommentera. Det är med varmt hjärta jag läser alla era kommentarer. Jag blir lika glad varje gång jag får en kommentar. Det betyder att någon varit och hälsat på hos mig och tagit del av vad jag hade på hjärtat! Jag har t om besökare från USA, Finland, Luxemburg, Tyskland, Nya Zeeland, Danmark, Holland, Polen och Turkiet!! Helt fantastiskt!
Tack alla ni som besöker mig!

Egentligen föddes Snor och Glamour den 23 maj 2008 men då hos bloggspace.se. Där var det lite bökigt att lägga in bilder så efter nio månader tröttnade jag och gick över hit. Vill du se den gamla bloggen hittar du den här.

Från allra första början startade jag 2007 en hemsida som hette Stall DiLo och i första hand handlade om vårt stall och våra hästar! Allt eftersom började det smyga in andra saker än hästarna och då bytte jag även namn till just Snor och Glamour som symboliserar exakt vad mitt liv handlar om!

I morgon tänkte jag att vi skulle fira riktigt ordentligt. Om du kikar in här någon gång eftermiddag/kväll så kommer du att hitta en tävling som jag hoppas du vill vara med i för att fira!

Hej så länge!

Kram Ann-Louise


3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj spännande!
Då måste jag kika in i morgon!

Grattis till din bemärkelsedag!

- Karin -

Susanne sa...

Oj oj oj...här har det hänt grejer sen senast :), inga dåliga saker heller, ett jätte GRATTIS Mormor :)

Helena sa...

Vad roligt att höra!
Stort lycka till, till Diana med familj!
Kramar. <3