söndag, februari 20, 2011

Var med och fira!

Vill du vara med mig och fira Snor och Glamour? Anledningen till varför kan du se här.

Du kan vinna en av mina ordspråkstavlor.
För att vara med så vill jag att du skriver en kommentar hos mig! Gärna varför just du skulle vinna tavlan!
Vill du ha en extra lott och har en egen blogg så länkar du i den.
Har du ingen blogg kan du skicka ett mail till mig för en extra lott. alab@home.se

Vinnaren presenteras här någon gång på söndag kväll den 27 feb.

Lycka till!

Kram Ann-Louise

10 kommentarer:

Anonym sa...

Klart jag vill vara med och försöka få en finfin ordspråkstavla!
/Katrin, fredagskollegan ;-)

Christine sa...

Kuligt med tävlingar och klart att jag är med!! Hoppas Julia är frisk nu när skolan börjar igen!
Kram kram

Sandra sa...

Jag e med! Jag ska vinna enbart för att jag är dottern du aldrig fick ha ha ha <3 sandra

Sara sa...

Jag vill gärna va med och tävla så klart..
Den hade passat så super duper fint i min ny tapetserade hall...
Kramar Sara

Sofia sa...

Jag vill få chansen att vinna denna fina tavla till min nya lägenhet. Eftersom den inte är min utan bara en hyrlägenhet så får jag inte lov att smycka mina väggar så mycket som jag vill , men denna hade vart perfekt att ställa på en tavelhylla ! KRAM till dig <3

Emelie & Jessica sa...

Emelie tycker vi ska vinna den för vi är bäst;)

Resan mot mitt nya liv sa...

Izabella och jag vill självklart vinna din fina tavla!!
Den skulle passa perfekt i vårt nya hem i & vårt nya liv.
Kramar Viktoria

Elvan sa...

Riktigt hjärtligt grattis på bemärkelsedagen! Grattis också till alla besökare, som lär bli fler och fler.
Jag vill gärna vara med i utlottningen av din fina tavla.

Mvh/ Eva

P.s Jag gillar verkligen ditt bloggnamn. :D

Marie sa...

Jag vill jätte gärna vara med.
En ordspråkstavla till vårt nya sovrum hade inte suttit fel.
Från en sån mysig och fin blogg kommer det säkert en fin tavla.
Jag länkar till dig såklart.
Kram

Mjuka sa...

vill väldigt gärna vinna en sådan fin tavla. Varför? Jo för jag är värd det, ha, ha.
Må så gott, och roligt att hitta till din blogg, som mär ny för mig.
kram och godnatt!
Malin