torsdag, mars 24, 2011

Aj aj aj då!

Nämen oj vad dagarna går och jag hänger inte med! Det har ju varit tisdag och jag har inte visat Veckans skiss ännu.... Aj aj! Skärpning! Får väl skylla på min tandvärk kanske!

Denna veckan har Helena Pålsson ritat den fina skissen.....

...och jag har tolkat den så här:


"galen jänta"
Julia i duschen när hon var 2 år!

Jo, som sagt så har jag tandvärk! Har en tand som för länge sedan rotfylldes men som för en tid sedan gick av på mitten.
Har inte haft ont men ändå tänkt att jag skulle dra den vilket inte blivit av. Tyvärr, för i går kväll hade jag kunnat slå ihjäl någon. Jag har aldrig i hela mitt liv haft sådan värk! Jag lovar! Då har jag ändå fått tre barn!

 När kl var 02.30 var jag så trött så jag somnade sittandes med en påse med isbitar inlindad i en handduk på kinden och fullproppad med Ipren. Inte bra, jag vet!

Tror ni jag ringde tandläkaren i morse! Nädå, jag tog glatt emot dagbarnen i dörren och låtsades som ingenting. Visserligen hade jag inte så ont då och under dagen har det kännts som när man varit bedövad och den håller på att släppa. Ni vet när det sticker lite i läppen...

Som sagt så hoppas jag den håller sig i skinnet både i natt och i morgon då jag jobbar lång dag på förskolan!
Håll tummarna!

Må så gott!
Kram Ann-Louise

1 kommentar:

Patricia sa...

Vad är det här "veckans skiss" .. är det något som har med scrapping och göra eller? Himla härlig bild du hade skapat i alla fall .. =)

Men är du tossig, varför går du inte till tandläkaren, det tar ju max 1 timme att fixa bort tanden. Jag bet sönder en gammal lagad tand precis som du, och attan va ont jag med hade men jag tog mig till tandläkaren och tog bort den, så var det bekymret löst .. =D

Hoppas du får en bra dag utan tandvärk!
Kram Patricia