söndag, mars 13, 2011

Lördagsmys!

Å vad härligt det är att ha sina nära och kära samlade hos sig.
I går kväll var Diana, Christoffer och Nhilo hos oss. Det var bara Louise som saknades. Hon är kvar i Stockholm men kommer äntligen hem i morgon! Skönt, för nu längtar jag efter henne!

Gubben bjöd på god middag som bestod av ugnsbakad lax med ris och hollandaisesås. Till efterrätt bjöd jag på vaniljglass med varma hallon!
Sedan var det dags för Melodifestivalen. Killarna ville titta på sporten så vi tjejer hamnade i dubbelsängen i sovrummet. Nhilo fick tillhöra tjejligan denna kvällen för han valde tutten!

Kan ju inte låta bli att visa lite bilder på det bästa jag har!
Underbara vackra prinsen!


Julia är en mycket stolt moster!

Det är gott att mysa hos moster!


Nhilo studerar sin lilla moster!

Min fina vän Eleonore fick träffa Nhilo för första gången i går! Vad Nhilo tyckte om det vet jag inte riktigt......   ;)

I dag står det städning, gymnastik (o nej, inte för mig) och grillning på schemat!
Får ta en sväng till ica också då fetaosten till grillningen var slut.

Hoppas ni får en fin söndag!

♥ Kram Ann-Louise!

1 kommentar:

Aase sa...

Myskväll förstår jag :)
Kram Aase