torsdag, april 28, 2011

Har haft besök av världens goaste onge!!



5 kommentarer:

Tina sa...

Guud så gullig han är!

Kramar

Ann-Louise sa...

Underbar liten en ! :)

Hoffmans Design sa...

Hej gumman
Tack för din kommentar.
jag ringer snart har en del ont i huvud.

Många Kramis Antonija

Emilias sa...

Åh vilket sötis :)

Ja min mamma var bara 33 år när hon gick bort, jag var 8... Livet är orättvist som bara den!! Vad tungt det måste ha varit att förlora två så nära på så kort tid...

Hoppas din helg blir fin!
Kram på dig!

Therese sa...

Oj så hjärtat smälter när man ser den lille glada prinsen, han är verkligen söt. Måste erkänna att det väcks ett litet sug efter en tredje hos mig *ler* Men måste bearbeta maken isf, för han tycker det räcker med de två vildingar vi har... å vissa stunder håller jag allt med om det *fniss* I dag strålar solen och vi ska iväg oc hgrilla med min bror oc hfamilj och sedan uppsöka en brasa, ska bli mysigt! Lämnar en varm kram och önskar dig/er en underbar kväll framför en flammande eld <3