lördag, maj 21, 2011

Skit och pannkaka!

I dag säger jag bara aj, aj ,aj!
Ischiasnerven har slagit till i dag och jag kan varken stå, sitta eller ligga. Ibland är det tom svårt att andas.

Jag satt på altangolvet och klippte Tara.
När jag skulle resa mig upp small det till i ryggen och jag höll på att inte komma upp.

Sedan dess har jag gått här som en krympling. Skulle behöva en rullator tror jag.

La mig raklång på sängen förut och hittade en ställning där det inte gjorde ont. Blev liggandes där i tre timmar och det var så skönt.
Hade tänkt visa hur fin lillaTara blev när hon är nyklippt men det har liksom inte funkat att fota henne så jag hoppas jag kan göra det i morgon.

****

I går när Julia kom hem från skolan hade hon plockat en bukett maskrosor till mig.
Jag fick även en prisrosett för att jag var världens bästa mamma.

Tänk vad det värmde mitt hjärta!



Min älskade pysseltjej som här är helt inne i att göra en dockteater för dagbarnen...

****

Nu ska jag krypa till sängs och se om jag kan hitta någon skön ställning att sova i...
Natti natti och det verkar som om vi överlever Judgement day trots allt!!!!



2 kommentarer:

Patricia sa...

Men stackare! Hoppas du får sova och att ryggen är bra/bättre i morron!

Kram Patricia

LyckligaPraliner sa...

Men fy! Stackars dig!! Jag hade precis så där för ett år sedan. Vilken smärta och långvarigt. Hoppas att det gör över snabbt för dig. Onödigt att ha det så där....Krya på dig! :)