torsdag, juni 30, 2011

Ännu mera strand!

När arbetsdagen var slut i dag hade jag tänkt klippa den tredje av mina fyra häckar.
Tyvärr blev himlen svartare och svartare och jag tyckte inte det var någon idé att börja klippa.
Än så länge har det inte kommit något regn men usch vad svart det är...

Tänk vad vädret kan ändra sig fort.

I går cyklade Julia och jag till Bråtaviken med Anna och Mathilda.
Det var en härlig kväll och Bråtaviken är en superfin strand.

Jag älskar den fina fyren som står där!

Även om det marina temat inte är min grej så skulle jag gärna ha en sådan här fyr i trädgården!
Någon som har tips på om man kan hitta sådana någonstans?

Hoppas jag inte tröttar ut er med alla mina strandbilder men som sagt jag äääälskar ju sommaren och då blir det så.....

Nu ska jag göra ett försök till att äta.
Har fått en sådan där vit plita mitt fram på tungspetsen och den gör såååå himla ont!
Aj aj!




2 kommentarer:

Karin sa...

Nääädå, kan aldrig bli för mycket med sol, strand och sommar :) Ha det fortsatt gott på stranden! Kram

Patricia sa...

Åh vilka somriga och härliga bilder du bjuder på .. blir riktigt badsugen .. =)

Fyren gör sig verkligen bra där, vilken idyllisk badplats ni har tillgång till..härligt!!

Må så gott!
Kram Patricia