onsdag, juni 29, 2011

En kväll på stranden

Det har väl knappast undgått någon att SOMMAR är det bästa jag vet!!
Solen, värmen och lediga dagar är det jag längtar efter hela långa hösten och vintern.


Att bo så man bara kan sätta sig på cykeln och på tre minuter vara nere vid havet är en gåva!!

Julia badar mer än gärna, både ofta och länge.
Tur hon har kompisar som är likadana!

Julia, Tindra och Kelvin njuter av en härlig sommarkväll.

Här har jag tillbringat alla mina sommrar. Vi har många stränder här och jag gillar dem alla men just denna, Skytteviken, ligger mig varmt om hjärtat just för att jag vuxit upp här. En annan är Krokvik där min mormor och morfar bodde.

Sakletaren Julia.....

...hittar många slibbiga maneter! Blä!



Tur man har fina vänner som även de bor nära stranden.
Jimmy och Eleonore har tagit med sig kajaken denna kväll.

I dag är jag ledig och förresten så är det bara tre arbetsdagar kvar, torsdag, tisdag och torsdag, innan min fem veckor långa semester!
Åååå vad ljuvligt!

Hejohopp i sommarvärmen alla vänner!



1 kommentar:

ItaPita sa...

Jepp, det var Bråtaviken, har aldrig varit där innan men jösses så mysigt det var, vill tillbaka! Tyvärr fanns det ju inte riktigt någon allmän parkering.... =(
Kram