fredag, juli 22, 2011

Fix och jox!

Fyren har flyttat ut i rabatten nu.
Den har blivit lackad så den ska kunna stå emot väder och vind bättre!
Nu står den ståtligt tillsammans med bl a min hängsälg och mitt gräs.




Kom en dag över en sådan fin gammal spets!
I dag rotade jag fram en gammal kjol som jag inte använde pg a att den var för lång och tråkig!
Med lite fix fick den genast nytt liv!
Klippte av den 15 cm och sydde på min gamla spets och vips hade jag mig en ny kjol som jag stortrivs i.
Så söt med ett vitt spetslinne till!
Den ska få följa med mig till Turkiet!

I morgon ska det packas!!

                                                  
                                                          


4 kommentarer:

Karin sa...

Snyggt! Spets kan man inte få för mycket av :))

LyckligaPraliner ♥ sa...

Vad fint det blev både med spets och fyr! :)
Ann-Louise

Ingela sa...

Fyren passade verkligen i din rabatt! Ser så härlig ut den den står tillsammans med dina snygga växter!
Oj vad snygg kjolen blev. Inte klokt vad man kan förändra saker och ting med enkla medel. Jättesöt spets!

Kram Ingela

Patricia sa...

Va fint du pyntat med fyren .. och kjolen blev jättesöt!

Va härligt med resa, hoppas ni får det riktigt skönt!

Kram Patricia