söndag, februari 05, 2012

Många många...

....och kalla kalla minusgrader utanför fönstret!!
Som kallast har det varit -19 grader här natten till i går hörde jag av en som troligtvis var en nattkissare!

Som de flesta vet vid det här laget är det ju INTE min melodi!
Det finns fyra ord som inte passar in hos mig...
Det är höjd, fart, snö och KYLA!!!

Att denna snön och kylan skulle komma nu är ju bara löjligt kan jag tycka.
Nu ska det ju egentligen börja avta och snön börja smälta så sakteliga, men nej då, då kommer det i stället!

I går trotsade jag och Julia alla minusgrader och stack till stranden en stund! Solen sken och det var vindstilla! Får erkänna att det var ganska härligt!!




Ja, ja man får väl överleva detta också och så sakta kommer nog våren detta året också!

Tills dess vill jag önska er alla en riktigt go start på veckan!

1 kommentar:

Black Iris sa...

Vilka härliga bilder....